Wednesday 25 October 2017

Forex Mønster Gjenkjenning Pdf


CFD-mønstergjenkjenning Lær hvordan mønstergjenkjenningsteknologi kan hjelpe deg med din handel. Vårt mønstergjenkjenningsscanner skanner automatisk over 120 av våre mest populære CFD - og spread-spillprodukter hvert 15. minutt, inkludert forex, indekser, varer og aksjer, for vanlige kartformasjoner som trekanter, kiler og kanaler. Hei der, og velkommen til denne korte videoen, og ta en titt på Pattern Recognition Scanner i litt mer detaljert. Jeg har faktisk snakket med en rekke kunder nylig, som sa at de finner dette verktøyet ganske interessant. Men de ønsker å få litt ide fra produktutviklingsavdelingen om hvordan de kan få mest mulig ut av det, og maksimere tiden på den. Så først og fremst har jeg åpnet Mønstergenkjenningsskanneren her i abonnementsområdet. Jeg bør påpeke at noen få kunder faktisk har tenkt at dette betyr at det er en avgift for mønstergenkjenning. Jeg vil bare fortelle deg at det ikke er det. Det er helt komplementært til våre kunder. Det er ingen kostnad i det hele tatt. Det betyr bare at du abonnerer på forskjellige mønstertyper. Nå er en av de første tingene du må gjøre, gi abonnementet ditt et navn, la oss ringe min CMC 1. Og det er faktisk ni forskjellige mønstertyper som du kan gå videre og velge. Som du kan se der, har jeg bare valgt de tre øverste, så jeg har kil, kanal og trekant. Du har fått hode og skuldre, dobbel topp, trippelbunn, resten av dem. Personlig bryter jeg meg ikke med disse, fordi du allerede får ganske mange mønstre som kommer ut på slutten, og jeg finner at kilen, kanalen og trekanten har en tendens til å være den beste. Da har du fått produkttypen. Så du kan velge alle aktivaklassene vi har fått. Du kan velge alt. For å være ærlig, gutter, pleier jeg å foretrekke valutaer, indekser og varer. Det er bare det jeg foretrekker å se på. Men hvis du er en aksjehandler eller du er i skattekasser, vær så snill å velge dem, ikke noe problem i det hele tatt. Da har du ditt tidsintervall. Tidsintervall er i utgangspunktet ditt lysestakeintervall som diagrammene vil se på. Så du ser på 15 minutter, en time, fire timer eller en dag. Det er bare intervallet i diagrammet ditt. Så hvis du har en triangeldannelse og det er 15 minutter, vil hver stolpe du ser innenfor mønsteret være et 15-minutters intervall, og det samme for en time, fire timer og en dag. Da har du fått mønstertype. I mønstertype har du kommet frem, noe som er når du har en triangeldannelse, men prishandlingen har ikke ødelagt det enda. Så det er en handelskonfigurasjon som ikke helt er kommet til å bli oppfylt. Og da har du fullført mønstre, hvor du faktisk har hatt en teknisk pause. Det er allerede brutt gjennom potensiell støtte eller potensiell motstand. Og så klikker du oppdatering og du er god å gå. Jeg skal bare gå til min nye og fullførte seksjon her, og jeg vil se nærmere på noen av disse i detalj nå. Så nye mønstre, som jeg nevnte, er tekniske handelsoppsett som ennå ikke skal bryte ut, så hvis vi tar en titt på Euro 50-kontanter og deretter klikker på diagram, vil de faktisk åpne et diagram med støtte - og motstandsnivåer allerede trukket på der. La oss se litt på det i detalj. Så som du ser der, er det en liten trekantformasjon der. Hvis det bryter ut gjennom den potensielle motstanden her, eller bryter ned gjennom den potensielle støtten, ville det være en breakout, og det ville bevege seg fra å komme seg og bli et fullført mønster. Hvorfor folk liker denne delen er det kan være ganske nyttig hvis du vil ha et tidlig varselsignal om at et bestemt teknisk mønster kommer til å bryte ut. Faktisk, hvis du klikker denne knappen her, vil det sette et varsel slik at når det går gjennom den potensielle støtten eller motstanden, vil du bli varslet til den på din nettbaserte handelsplattform. Men som jeg sa før, foretrekker jeg personlig den ferdige mønsterdelen fordi disse er tekniske handelsoppsett som jeg kan involvere med med en gang. Så hvis du tar en titt på sølv for eksempel, vil jeg gå videre og åpne et diagram der, og så løper jeg gjennom hva alle de forskjellige kolonnene betyr her. Så, som du kan se der, er forskjellen i hovedsak at du har motstanden din, du har fått din støtte, da har du en prisprosjektorkasse. Så la oss se nærmere på sølv. Så når du ser her, har du navnet på produktet her, du har den tiden det kom ut, du har fått om det er bullish eller bearish, og intervallet. Og si at dette er et 15-minutters diagram, den har 15 barer som lengden. Stjernestyringssystemet samsvarer med MACD, RSI, Stokastisk, DMI negativ og DMI pluss, og ADX. I utgangspunktet er alle de mest populære tekniske indikatorene. Nå, hvis de alle stemmer opp til retningen for breakout, for eksempel i dette tilfellet her, hvis de alle gir kjøpesignaler, og du har en bullish trend, så får du flere stjerner. Du kan få en stjerne, noe som betyr at de enten vil være nøytrale eller peke i motsatt retning. Men for å være ærlig, bare fordi det har flere stjerner betyr det ikke nødvendigvis at det kommer til å være en rettferdig begrunnelse for fremtidig ytelse. Det gir deg bare en ide om at det er litt mer bevis som tyder på at mange flere tekniske faktorer peker i samme retning. Så du kan få et en - eller to-stjerners mønster, men det vil fortsatt være verdt å se på, fordi det betyr at mange andre tekniske indikatorer kanskje bare er nøytrale. Da har du fått breakout-prisen, du har fått real-time poengendringen fra breakout. Så der det er grønt, har det allerede gått i riktig retning, og når det er rødt, går det faktisk i motsatt retning. Jeg har en tendens til at dette skal være så nær null som mulig for å vise at det fortsatt er litt mer kjørelengde. Og så har du denne knappen her. Denne knappen er veldig viktig fordi den lar deg se en statistisk analyse av inntil de siste 100 forekomstene av dette mønsteret. Så, her for øyeblikket for sølv, kunne jeg gå videre og legge til en ordre billett der, så jeg skal bare fortsette og gjøre det akkurat nå. Og dette kan være noe jeg kanskje vil dra nytte av, så jeg skal bare gå videre og slå en, sette min fortjeneste til her, og mitt stoppfall der. Faktisk, la oss bare endre det til ti og slå tilbake. Så i dette tilfellet kan jeg risikere 26 for å lage 192, men jeg vil ikke bare gjøre det. Åpenbart vil du også gjøre dine andre analyser. Jeg vil også se hvor vellykket dette mønsteret har vært i fortiden. Så jeg går bare til venstre-klikk på her, og det kommer til å laste opp alle de andre tilfellene at dette mønsteret har vært aktivt. Det du faktisk kan se her er at i de siste 100 tilfellene at det har vært sølv, trekantene og 15-minutters intervallet, 24 av tiden det feiler, 25 av tiden det treffer den lave delen av prisprosjektboksen, 13 medium, men 38 høy. Så teknisk jeg liker å se etter når det er et stort forhold mellom mislykket og høyt. I dette tilfellet er det bra, men hvis det var omtrent 15 og det var litt høyere, ville det være et sterkere forhold å se på. Men i dette tilfellet, hvis jeg hadde gjort min andre forskning, og jeg hadde en god historie og en handelsplan. Fordi jeg aldri ville handle rent på baksiden av mønstergenkjenning. Det gir deg bare en liten ide om hva du kan forvente. Det kan være ganske nyttig for å prøve å gjøre dine risikovurderende forhold også. Du kan se der, vi kan være målrettet den øvre enden av prisprosjektboksen med min stopptab litt under breakout-nivået i folketellingen. Faktisk, nå som jeg har flyttet det, er det potensielle risikoen mot pund190 potensiell gevinst, og så går jeg bare videre og klikker på bekreftelse og at handel vil bli plassert, og det ville være det gjort. Det er også mulig for deg å gå videre og tilbake prøve noen av disse produktene og mønstertyper. Bare velg den aktiva typen du vil ha her, for eksempel kan jeg bare gå videre og velge gull, og så ville det gå videre og se på nøyaktig samme detaljer for trekant, 15 minutter. Jeg kan forandre det til en dag, for eksempel, og det vil se på de siste tilfeller som det. Veldig, veldig nyttig. Men vanligvis ser jeg på dette. Nye handelsmuligheter kommer opp hvert 15. minutt, men jeg kan gå videre og endre intervallet her for å si at jeg bare vil se fire timers mønstre, for eksempel, og det ville bare gå videre og vise meg de fire timers mønstrene som er i spill akkurat nå. Jeg kan gå tilbake til en dag. Det gir deg bare en liten ide om hva du kan forvente. Vi kan se på US Nasdaq her. Jeg kan allerede se at det allerede er borte ganske, ganske langt inn i fortjeneste akkurat nå. Vel faktisk, det har fortsatt en god bit fortsatt å gå der, så det ser øye på høyere gevinster der. Jeg bare forlater det som kjører i bakgrunnen, og når nye muligheter kommer inn, sjekker jeg dem ut. Hvis det passer inn i andre deler av min analyse, kan det være et veldig, veldig nyttig verktøy. Det er noe som mange CMC (Markets) klienter allerede har benyttet, og om lag 12.000 av våre kunder har faktisk brukt mønstergenkjenningsskanneren så langt. Hvis du er en ny bruker til mønstergjenkjenning, får du sjansen til å sjekke det ut, og bare hold øye med alle de nye varslene når de kommer inn. Sørg for at du sjekker diagrammene, og du vil se prisfremskrivningene og alt annet som at. Forhåpentligvis finner du det et nyttig støtteverktøy som hjelper deg med å ta mer informerte handelsbeslutninger. Vel, jeg håper den typen forklarer litt mer om mønstergenkjenning, og at dere hjemme får mest mulig ut av det. Det er nok også verdt å påpeke at det faktisk også er manuell mønstergjenkjenning tilgjengelig på tvers av alle våre produkter. Så hvis jeg ser på, si dollaren her, går jeg til mønstre. Du kan faktisk legge til disse manuelt. Dette gjør ikke deg oppmerksom på de nye prisutviklingsnivåene, men jeg kan fortelle deg at det er nye muligheter akkurat nå. For eksempel er det hinting mot at det er en handelsmulighet som kommer nå hvis dette bryter ut. Så forhåpentligvis vil dere finne det nyttig. Uansett, takk for å lytte. Hold øye med vår YouTube-kanal for mer nyttige tips og tips. Opplæringsprogrammer på diagrammønstre De to veiledningene nedenfor dekker de grunnleggende funksjonene i Trend Continuation og Trend Reversal Patterns. De vil hjelpe deg å forstå formålet og formasjonsmekanismen for diagrammønstre. Videre vil du bli introdusert i veien for prisnivåevaluering som er et primært trinn i handel. Ikke miste sjansen til å lære de viktigste funksjonene i trading chart mønstre og gjøre din handel enkel og praktisk. Hva står diagrammønstrene for Hvor mye er de nyttige for deg Hva er det grunnleggende du bør vite Hvordan bruke dem Hvordan implementere den beste metoden for å beregne prismålene Fortsettelsesdiagrammønstre Trendframdriftsmønstre dannes under pause i dagens markedstrender og i hovedsak markere bevegelsens fortsettelse. Disse mønstrene indikerer at prishandlingen som vises er en pause i den rådende trenden. De hjelper handelsmenn til å skille pause i prisbevegelsen fra fullstendig reversering og vise at ved utbrudd av mønsteret fortsetter prisutviklingen i samme retning. Reversal Chart Patterns Trend reverseringsmønstre er viktige indikatorer for trendendringen og starten på en ny bevegelse. De dannes etter at prisnivået har nådd sin maksimale verdi i dagens utvikling. Hovedtrekk ved trendomvendelsesmønstre er at de gir informasjon både om mulig endring i trenden og den sannsynlige verdien av prisbevegelsen. IFCMARKETS. CORP. 2006-2017 IFC Markets er en ledende megler i de internasjonale finansmarkedene som tilbyr online Forex trading-tjenester, samt fremtidige, indeks-, lager - og vare CFDs. Selskapet har jevnlig jobbet siden 2006 og betjener sine kunder på 18 språk i 60 land over hele verden, i full overensstemmelse med internasjonale standarder for meglingstjenester. Risiko Advarsel Merknad: Forex og CFD handel i OTC markedet innebærer betydelig risiko og tap kan overstige investeringen. IFC Markets gir ikke tjenester til USA og Japan residents. Pattern Recognition Master Pattern Recognition Master MetaTrader indikator mdash den slags indikator som hjelper deg med det rutinemessige arbeidet, markerer lysestaker på diagrammet med navnene på de tilsvarende mønstrene (som doji eller stjerneskyting) der det er aktuelt. Alt du trenger å gjøre er å se om dette diagrammønsteret er bullish eller bearish, sjekk den generelle trenden og bestem din handelsstilling. Du kan henvise til denne listen over japanske lysestake mønstre for raskt å finne signalverdien av det anerkjente mønsteret. Denne indikatoren er tilgjengelig for både MT4 og MT5 versjoner av plattformen. Input parametere: ShowAlert (standard true) mdash hvis satt til true, viser varslene når visse mønstre er oppdaget. UseExtraDigit (default false) mdash setter den til sann hvis megleren bruker ekstra siffer (pip) i sitatene. Andre parametre mdash slår på og av visning av ulike mønstre. Det anbefales ikke å endre dem. Først bør du forstå at denne indikatoren bare indikerer mønstrene. Du ser symbolene i nærheten av lysestakerne, og du ser legenden for symbolene i øvre venstre hjørne av skjermen. For det andre må du vite hvordan disse mønstrene fungerer, og når man signalerer for kort posisjon og signaler for lenge. For de erfarne japanske lysestake mønstre handelsmenn er det et veldig nyttig verktøy, for mange andre handelsmenn mdash det kan vise seg å være ubrukelig. Nedlastinger: Diskusjon: Advarsel Hvis du ikke vet hvordan du installerer denne indikatoren, vennligst les MetaTrader Indikatorveiledning. Har du noen forslag eller spørsmål angående denne indikatoren Du kan alltid diskutere Pattern Recognition Master med de andre handelsmennene og MQL-programmene på indikatorforaene. Heart Pattern Recognition Scanner Alle verdensmarkeder - Aksjer - Forex - Futures Installer på sekunder. Ingen data nødvendig. Ingen registrering kreves. Skann slutt på dag og intradag i sanntid. Ramp er en verdensklasse kart mønster anerkjennelse screener for alle verdens aksjemarkeder og Forex valutaveksling markeder. Ramp vil skjerm for priser på trendlinjer, breakouts, MACD-avvik, Fibonacci retracements, W bottoms, hode og skuldre, kopp og håndtak og mange andre gode trading oppsett. Ramp er en trendlinjeskanner. Skann etter hvilken kombinasjon av pris som samhandler med trendlinjer. Se trendlinjene, breakouts og mye mer. Ramp er en automatisk trendlinje generator. Ramp inneholder diagrammer som viser deg nærmeste støtte - og motstandslinjer på et hvilket som helst symbol. Til høyre er en video av en faktisk automatisk trendlinje skanning. Du kan enkelt se at ved hjelp av denne ene funksjonen alene vil du finne gode handler. Ramp er en stor tidsbesparende. Du kan tilbringe hundrevis av timer på jakt etter aksjekart som oppfyller dine kriterier. Ramp vil bokstavelig talt redusere søketiden din fra timer til sekunder. Video av en løpende Ramp Auto Trend Line Scan Video av en løpende Ramp Fibonacci Retracement Scan. Ramp er en Fibonacci Retracement Screener. Ramp gjør alt arbeidet. Kartmønstrene er funnet og linjene er tegnet for deg. Alt du gjør er å fortelle Ramp hvilken liste med symboler som skal skannes og hvilke Fibonacci-nivåer du vil finne. Ramp er verdens beste MACD Divergence Scanner. Det er totalt 10 MACD Divergens-skanninger i Ramp Chart Pattern Recognition Program. Video av en løpende MACD Divergens Scan-video av en Ramp-Breakout-skanning Hva Professional Traders sier om Ramp: Andy Skinner, skaperen av Ramp Chart Pattern Scanning Software har hatt muligheten til å snakke med hundrevis av vellykkede forhandlere de siste 12 årene . Hva de har å si kommer ned til dette. Det finnes utallige systemer for handel tilgjengelig. De fleste jobber ikke. De gode har alle en ting til felles. Det vil si at de stole på nøyaktig støtte og motstandsnivåer for å få deg inn og ut av handelen. Samtidige mønstre Ramp Chart Pattern Recognition Scanner vil huske resultatene fra en skanning og bruke disse symbolene for inntastingslisten for neste. På denne måten kan du enkelt gjøre sammensatte skanninger som å finne W Bottoms på støttelinjer eller skanne flere tidsrammer. Kartmønsterkombinasjonene er uendelige. Ramp Bronze Level er en gratis prøveversjon. Ramp vil kjøre 10 ganger i gratis prøveversjon modus. Dette er en Realtid og EOD prøveperiode. Ramp Silver Level er for å skanne slutten av dagen quotEODquot data. Det er ingen andre kostnader for data hvis du bruker standard gratis Internett-data. Se tabellen nedenfor da han dro til prisalternativene. Ramp Gold Level er for både slutten av dagen og sanntidskapasitet. Alle nivåer kjører akkurat det samme Ramp Program. Som Gullmedlem kan du få tilgang til realtidsfunksjonene i Ramp Programmet. Se tabellen nedenfor da han dro til prisalternativene. RT-varsler Real Time Intra Day Chart Pattern Alert Service RT-Alerts er Ramp39s søsterprogram over på RT-Alerts. Vi publiserer sanntidsmønstervarsler 24 timer i døgnet. Den beste delen av RT-varsler er at vi gjør skanningen for deg, slik at du ikke trenger sanntidsdata. RT-varsler er inkludert i et Ramp Gold-medlemskap. Sølv og Gull Nivå Medlemskap Datakilde Kapasitet

No comments:

Post a Comment